tazeannisko 11.30 da besledim en son uyudu ama sonra ne yaptıysam uyanmıyor 6 günlüğüz henüz , memeyi ağzına verdim açmıyor yok galiba sizce uyanmaması sorun teşkil eder mi aç olsa uyanır değil mi
askbebegimmbenim tazeannisko canım daha küçük. Sarılık olur kan şekeri düşer Allah korusun. Sen 1 buçuk 2 saatte 1 en az emzir. Altını çıkar ayaklarıyla oyna
tazeannisko efnanveannesi1 aç olsa uyanır dşye düşündüm ne yaptıysam uyanmadı öneriniz bar mı uyandırmak için
tazeannisko efnanveannesi1 sarılık yok çok şükür doktora gittik dün yeni doğan olduğu için mi bu kadar uyuyor
uykusuzluklarinanasi tazeannisko henüz çok küçük 2saatte bir emzirmeniz gerekli. sarılıktan uyuyor yüksek ihitmalle. beslenme yapmazsa sarılık ilerleyebilir. ayağı çıplak olsun topuğuna vurun tık tık diye. üzeri örtülüyse açın üstünü çıkarın vs soğuktan uyanadabilir. ama mutlaka 2saatte bir uyandırıp beslenmeli.
tazeannisko uykusuzluklarinanasi sarılık yok dün doktora gittim sonuçlar temiz çok şükür gün içinde emmesi de iyiydi maşallah ama uyanmıyor şimdi
uykusuzanne993_ tazeannisko Üzerini çıkartın mutlaka uyandırın sarılık en çok 5-7 gün arasında yükselir çok kalın giydirmryin bebeği uyuduğu oda da çok sıcak olmasın yanınıza yatırmayın,
ogretmenannee_ tazeannisko Ayy bu bebişler yüzümü gülümsettiniz sanki çok zaman geçmiş gibi ama dün gibi.. burnunu sıkın yüzüne üfleyin sarılık olmaması için ilk haftalar beslenmesi önemli
uykusuzluklarinanasi tazeannisko sarılık yok demesi olmayacağı anlamına gelmiyor ama bunu göz önünde bulundurmalısınız. kan şekeri düştüğü içinde uyuyordur ve sarılığa doğru gider. rahatsız edin rahat yatmasına izin vermeyin. burnunu tutun 1-2 sn birkaç kere illaki uyanacak sonunda. rahat hareket edin ama ayı dolana kadar 2saatte bir beslenme yapmalısınız
NatashaRomanoff tazeannisko çenesinin altını gıdıklayın burnunun ucunu kaşındırın yenidoğan 2 saatte bir emmesi lazım kendisinin uyanmasını beklemeyin bazı bebeklerin huyudur uysaldır kendi uyanmaz siz kaldırın biraz zor bir süreç ama lütfen dikkatli olun sarılık olmasın sonra aç kalır
buzprensesi tazeannisko gece 11:30 dan bahsediyoruz değil mi😨 sarılık yoksa sorun yoktur. Yenidoğan bebekler çok uyur zaten. Ama burda da yazmışlar yine de söylemek isterim bebişin 3 saat arayla beslenmesi gerek sarılık olmaması için.