Kızlar kızım grip burun akıntısı var. Şuan biraz azaldı ama devam ediyor. Gece çok fazla tıkanıyor şuan bile sallıyorum nebulazatör kullanıyorum ama sadece serum fizyolojik. Yastığına uçucu yağ. Oda buhar makinası çalışıyor. Burnu temizleniyor. Buruna viks sürülüyor. Ama yine tıkalı yine tıkalı. En kötü yarın acile götüreceğim. Var mı öneriniz