zehra0208 Kızlar 10 gün geciktim sonra adet oldum, ilk iki gün simsiyah kan geldi ama çok az geliyordu bugün kanamam arttı ama yine siyah ve içinde susam tanelerine benzer şeyler var bir sürü şaştım kaldım ne olabilir bunlar
gencmom_ zehra0208 anemi hastasıyım kansızım yani çoğunlukla bende öyle olurum biriken kan o parça düşürüyor olabilirsiniz oda kistlik Bi durum olabilir Bi kadın doğuma gidin
zehra0208 end yok pıhtı falan değil bunlar çok tuhaf bildiğin sanki bi kaşık susam vardı şekli öyleydi yani
ArvenMom zehra0208 bilgim yok daha önce bende mantar enfeksiyonu geçirdim sonrasın da regl oldum ama böyle bir durum hiç yaşamadım şahsen doktora gitmeniz çok daha doğru olur
zehra0208 gencmom_ kan pıhtısı var zaten sürekli o ayrı ama bu bahsettiğimi ilk kez görüyorum bi korkmadım değil 😟