13 gün olmuş tam dün gecede güzel kendi uyudu huzursuzluk yapmadı bugünde mutlu uyudu gündüzleri de canı isteyince kendi uyumaya devam etmeye başladı çok şükür atlattık galiba inşallah devam eder ama gerçekten ne zormuş ya dedim annem gelicek kalmya resmen gün saydım darısı rabbim huzursz olan bebişlere en kısa sürede atlatsinlar🙏🙏🙏