alpaya bence deneyin sevmemiş olabilir kabul etmiyo demek ki mamayı, ben hippten golden goat geçtim keçi sütlü diye bende günde 2 kez mama takviyesi yapıyorum 3 aydır hiç kusma vs yaşamadım, doktor başka mama da önerebilir bilmediğimiz önce ona sorun ama belki aptamil der evolvia der belli olmaz