2.bebegine doğum yapan anneler ne durumdasiniz bebegim 23 gunluk oldu kızım 26 aylık evimm dubleks esim izin aldi idare ediyoruz beraber tek.kalinxa napicam bilmiyorum sizler nasilsiniz lohusalik nasil geciyor arti ilk kizim el ayak hastalığı oldu 🙁bebegede geçecek diye çok korkuyorum