Merhaba arkadaşlar 4. Ay aşılarindan sonra kizimda genel bi huzursuzluk uyku problemi oldu. Gunduzleri zsten uyumazdi ama aksam uykusu un bi duzeni vardi asi huzurlugudur 4. Ay uyku gerilmesidir dedim ama 6 hafta oldu hala duzelmedi. Basina boyle bisey gelen var mi . korkmaya basladim asilardan ve yaptirmak istemiyorum daha baska bisey olur diye