Arkadaşlar üçüncü kızım 3 günlük iken sarılığımız başladı. 4 günlük iken fototerapi aldı bir gün. Sonra değer 12 olunca cıkardılar eve. Şuan 19 günlük ama değer hala 14-16 arası.. artın cok yoruldum. 1 bucuk saatte bir uyandırıp emziriyorum. Doktorum sarılık mama vermek için tek basına bi sebep değil dedi.. sütümün miktarı da iyi. Uyandırdığımda 15-20 dk emiyor lıkır lıkır. Hatta bazen kusuyor gaz cıkartırken bende herhalde midesi doldu diyorum. Off ne yapacağım çok yıprandım hem psikolojik hem bedenen