Kızlar oglum 18. Ayında son zamanlarda çok fazla inatlaşıyo kendine zarar gelicek şeylerle oynuyo uzaklaştırmaya çalışınca çok fazla aglayıp agrasifleşiyo bana zarar vermeye çalışıyo sinirinden ve asıl önemli olan bazen sabrım tükeniyo ve bagırıyorum ona öyle olunca gece vicdan azabından yatamıyorum. Lütfen önerisi olan arkadaşlarım yazsın nasıl davranmalıyım. Evde başbaşayız destekçim yok hiç oda bunalıyo bende ama kendimi şuanda oldugu gibi çok kötü hissediyorum😔