Merhaba kızlar.. bebeğim 9,5 aylık bugün sabah dişinin ucu gözüktü. Zaten ateşi de vardı sabah hastaneye gittik 3 de çıktık. Ateşi şu an yok ama sürekli ağlıyor üç kişi altını zor değiştiriyoruz. Yürümüyor ama ayağa kalkıp emekleyebiliyor. Sürekli kaçıyor ve en ufak bir şeyde çırım çırım ağlıyor 😌 siz bu dönemlerde neler yaptınız. Kehribar kolye işe yarıyor mu gerçekten 💕