nurgr61
17 aylık kızım , kahvaltı öğle ve ara öğünler çok güzel ama bazen akşam yemeğini reddediyor bu durumda mama giriyor devreye bu şekilde günde 2,3 kez içiyor.
Devam sütü düşünüyorum, denemek için inek sütü verdim bardaktan içmedi biberondan götürdü sıpa😂