Herkese günaydın hanımlar. Kızım çok iştahsız özellikle kahvaltıda hiçbir kahvaltımız ağlamadan geçmiyor şuan 13 aylık iştahsız çiğnemiyor ağzında bekletip yutmaya çalışınca öğürüp kusuyor. İştah açan karadut özünü duymuştum kullanıp işe yarayan var mı?