Kızlar bi el atın siz neler yapıyorsunuz nasıl sakinleştiriyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz, 6 ay 15 günlük kızım, sanırım diş sancısı çekiyoruz, sabaha kadar sayısız kez uyanıp ağlıyor, normalde 8 de uyuyan kızım şu saat oldu hala ayakta sallıyorum asla uyumuyor tam dalıyor gibi oluyor tekrar uyanıp ağlıyor, tetagil ve pedifen verdim hala aynı ne zaman geçer nasıl rahatlatabilirim kızımı kafayı yiycem artık uykusuzluktan 🥲 gece o kadar uyanıyorum ki bazen yatağında yatan kızımı hala kucağımda zannediyorum delirdim 😂🥲