masallzz ben Aqua kullanıyorum çok memnunum annem de uzun yıllar kullandı. Dysonın bence sadece adı var, popüler kültür ürünü olduğu için bende kabul ediyorum kullandım, normal süpürgesini almıştım, ama bir Philips asla etmez. Philips kalitesinden şaşmayın derim