ftm2537 12 aylık bebeklerinizin boy ve kilolari nedir acaba bugün sağlık ocağındaki kontrolünde boyu 73 ölçüldü internete baktığımda değerlere göre kısa geldi sizce boyu normal mi
xbebegimx ftm2537 kizim 10 kilo 77 cmdi gecen ay ,simdi 13 aylik doktor persentil tablosuna gore normal demisti doktora sordunuz mu genetik de olabiliyor
ozgeee22 ftm2537 sağlık ocağında ne zaman boy ve kilo ölçümü yapılsa hep eksik çıkıyor 🙈 1.5 ay sonra 12 ay kontrolümüz var inşallah her şey yolundadır ☺️
ftm2537 xbebegimx masaAllah kızınız uzunmuş 🤗 sormadım eve gelip internetten baktım keşke sorsaydim ama dediğin gibi genetikte olabilir babası da bende kisayiz
xbebegimx ftm2537 aynen benim de esim uzun yoksa kizm cok ufak dogmustu 46di kilodan ziyade boya daha cok gidiyo o yuzden doktor kalitimsal ddi
ftm2537 xbebegimx demekki büyük ihtimal genetikten ötürü 😊Allah’ım sağlıklı hayırlı evlat eylesin hepsini 🤲🤲