Kızlar kızım 14 aylık ama tam bir meme bağımlısı gündüz bile aç olduğundan değil tamamen keyif için emmek istiyor sürekli. Diz çektirmem gerekiyor bir tane. Emzirmemem gerekiyormus 5-6 saat. Sonra da ilk sütü sagip dokmem lazımmış galiba. Nasıl yapicam bilemiyorum. Ve üstüne bide çok korkuyorum ilk defa cektircm diş. Nasıl bisy ya çok acıyor mu ? Sonrasında da çok ağrı oluyor mu ?
Bide ben emzirdigim icin agri kesici de icemiycm sonrasinda