Sin21 acil doktorları farklı oluyor bildiğin kadarıyla. Normalde biz Emsey hastanesine gidiyoruz doktorumuzdan da çok memnunuz ama özel sigortamız değişti ve yeni sigortamız emseyde geçmiyor malum muayene ücretleri vs de çok pahalı olunca hastane ve doktor değişikliği yapmak durumunda kaldık. Dün muayene için gittik fena değildi ama çokta memnun kalmazsak değiştiririz artık ne yapalım 🤷🏻♀️ bu arada evet doğumumu da Emsey hastanesi Canan hanımla yaptım doktorumdan da hastaneden de çok memnun kaldım