Bebeğim 6 aylık oldu beni emiyor tadım yaptırıyorum bir kaç gündür bugün de çorba yedirdim akşam parmağını takip kendini öğürtüyor yada parmak takmadsn yapıyor refleks olsun diye mi oyun mu yapiyo anlamadım eline vuruyorum gülüyor yapma kızım diyorum bakıp gülüyor