Eda67 Adetime 12 gün var 4 gündür kahverengi akıntım var korunuyorumda doğum kontrol hapı kullanmıyorum haptan olsa. Sizce nedendir 3 4 ay öncede kadın doğum doktoruna gitmiştim kist bişey yoktu kist desem