Bebeğim sulu kaka yapınca doktorumuz probiyotiği değiştirdi ve günde 2 kere 6 damla şeklinde verdi ama öyle verdikten sonra kakasını yapamadı bir gün boyunca dün gece de kakasını yaptı ama parça parça bütün ve jel gibi pis kokan bir şekilde yaptı neden acaba ya sonra yine yapamadı kakasını