GULSAHhj Oğlum 1.5 yaşında kısa bir mesafeden düştü dişi komple çıktı yerinden ağızı yüzü kan içinde kaldı 🥹 hemen doktora götürdüm çoçuk diş helkimi acil bulamadım yetişkin diş hekimi dişi oraya taktı ama diş çıkıyor kanıyor başına gelen var mı
josephine_ GULSAHhj benim eşimin başına gelmişti böyle bir şey dişi çıkmıştı dişçi küçük bir telle tutturmuştu dişi düşmesin diye. Eğer diş düştüyse beklemeden tekrar dişçiye götürün enfeksiyon riski var ve belirli bi zaman geçtiğinde o dişi tekrar yerine oturtamıyorlarmış
GULSAHhj Beybisii_ evet sütün içine koydum götürdüm doktora oraya tutturdu dişi ama koruması lazım dedi yani bişey ısırmaması lazım vs 1.5 yaşında olduğu için herşey ağızına götürüyor
GULSAHhj josephine_ evet şuan diş ağızında ama öne doğru çıkıyor bebek olduğu için söyleyemiyorda canı yanıyorsa 😭😭