Aynısı bizde 10 aylık oğlum gece sürekli memede olmak istiyo uyku falan hak getire geçen doktora söyledim emzik niyetine kullanıyor diye kullandırma diyor kolaysa sen yap dicektim de demedim başka bir öneri de yok kullandırma diyo geçiyor gün içinde de sürekli meme istiyor dedim o zaman bir yaşına girince kesin böyle hayat kaliteniz çok düşer dedi doktor zaten kesicektim içimde şüphe kalmadı şuan ben bebeğim doğduğunda doktorumuzun önerisiyle ilk bir ay emzik vermedik sonrasında da tutmadı pek şimdi hiç emmiyor bence doğar doğmaz verseydik böyle olmazdı kişisel fikrim bu