Kızlar bebeğim 37 hafta 4 günlük doğdu 2. ayından itibaren geçmeyen bir hırıltı oldu doktora her götürdüğümüzde burnu tıkalı dediler burnunu sürekli aç dediler. sürekli açtık ama bu hırıltı atmaya devam etti sonra tekrar götürdük kulak burun boğaza yönlendirdi ve kbb de nefes borusunun dar olduğunu öğrendik yani bu bebek büyüdükçe geçer dedi başına gelen var mı yani bir tedavisi var mı internete baktım ama fazla bir şey bulamadım doktor da bir ay sonraya randevu verdi