lenannannesi Mrb anneler bebegım 3 aylık kakasını yapamıyor çok ıkınıyor ama yapamıyor anne sütü yetersız mama veriyorum reflü maması nasıl geçirebilirim nasıl düzene katababılırım ıkı gundur ağlamaktan sesı düştü
sydaglsen lenannannesi kaç gündür yapmıyor 1 haftaya kadar normal dedi doktorumuz bende mama desteği veriyorum bebeğime
miamia lenannannesi ben de bebeğim küçükken bu durumu yaşamıştım ilk yaşadığımda 1 haftayı geçmişti lavman yaptılar sonra biraz araştırdım lavman yaptırdıkça bağırsaklar alıştığı için çok sıkıntı oluyormuş o yüzden doktor önerisiyle kulak pamuğuna organik zeytinyağı sürüp popo deliğinin hemen dışa doğru gelen yerlerine sürüp rahatlatmıştım öyle aşıyorduk kabızlık durumlarını
gzdeumay lenannannesi benim bebeğim 2.5 aylık, bazen 4 gün yapamıyor böyle olunca mamasına azıcık sızma zeytinyağı damlatıyorum 1-2 damla sonrasında banyo yaptırıyorum hemen kakasını yapıyor
lenannannesi miamia o sekıl normale dönüyor mu alısmıyod de mu kımı dıyor az bısey sıfır sabun kesın kattın alısırmı acaba
sydaglsen lenannannesi 2 gün bi şey değil telaş yapmayın hemen benim bebeğim 7 gün sonra yapıyor bazen. Bol bıl masaj yapın karnına ayaklarına masaj ve gaz egzersizleri yapın
miamia lenannannesi sabunu bana da demişlerdi ama denemedim. Zeytinyağı yöntemini 2 defa yaptım ben şu an 21 aylık şükür öyle sıkıntılı kabızlık alışma falan yaşamadık
miamia lenannannesi ama nasıl yapıldığını bile biri anlatsın size ben sadece dışa sürülüyor sanmıştım annem gösterdi bana doğrusunu
bestber Benim oglum 4 bucuk aylık 4 aydır her mamasına zeytinyagı koyuyorum biz öyle öyle soktuk düzene suan cok normal ve her gün yapıyo doktorumuz demisti bize mamaya koyabilirsin diye
ngold lenannannesi poposuna zeytinyağı sürebilirsin demişti doktorum mamadan olmustur değişebiliyorsa değiştirin ya da mamasına bir damla zeytinyağı karıstırın
bestber lenannannesi 1 cay kasıgı kadar koyuyorum doktorumuz zararı yok yararı var demisti kemiklerinide güclendiriyomus
ngold lenannannesi içini kurcalamak çok doğru değil doktorda önermedi ama biz kulak çubuğuyla çok hafif içine de sürmüştük çok sokmayın ama ucuyla