Eskiz25 yöntemim kötü ama başka çare bırakmamıştı yenidoğan bebek gibi sürekli memede kalmak istiyordu emmese bile ağzında tutuyordu iştahıda azalmıştı göğsüme pulbiber sürdüm farklı gözüktüğünden görür görmez eğğ 🤮dedi ondan sonraki her ağlayışında eğ olmuştu ya annecim dedim gündüzleri tahmin ettiğimden daha kolay geçiyor hiç anmıyor ama gece gözü kapalı çok ağlıyor dayanamıyorum ama hem onun hem kendi iyiliğim için bunu yapmak zorundayım bende 2 yaşına kadar emziricem derdim hep ama öyle olamayabiliyormuş siz yinede bıraktıracağınız zaman daha farklı onun kötü hatırlamayacağı bi yöntem deneyin sürekli konuşarak bizde en son radde onu yaptım