1tosbikinannesiyim 4 gün önce oldu, azcık calpol verebilirsiniz demişti doktor. 3 aşıyı da aynı zamanda yaptırdık çünkü sadece verem aşısı asmlerde oluyormuş ve açılınca yeterli bebek olması gerekiyormuş, kendi doktorumuz da gitmişken hepsi aradan çıksın yaptırın dedi.