Merhaba 16 aylık oğlum var .. 20 gün önce viral enfeksiyon geçirdi. Sonra bi gün altını değişince göbek üstünde sinek ısırılır gibi bişey vardı birden elimi atınca kaşıdı sonra bel kısmına ve gogsune yayildi.ve çok kaşınıyor kaşıdıkça kızarıyor .doktor
Gercirdigi grip sonra vücut nezlesi dedi olur böyle dedi ama hala geçmedi acille götürdüm çocuk doktoruda dahil krem ve bi tane şurup verdi ama kaşıntı hiç geçmiyor ne yapabilirim fikri olan bu konuda