yasemin23452 Bebeğim 1 aylık 24 saattir kaka yapmadi normal mi başına gelen var mı sadece anne sütü alıyor dolu dolu 5 çişli bez attık bugun normalde 3 4 defa kaka yapardı üzüluyorum😥
yenianne1721 yasemin23452 Kesinlikle çok normal hatta 1 haftaya kadar bile normal ilk aylarda kaka değil çiş sayısı önemlidir 🥰
gokcemericc yasemin23452 Canım sadece anne sütü alan bebeğim ilk 3 ay haftada 1 kez kaka yapardı. Çok normal. Ama öyle bir yapardı ki bezinden taşardı. Anne sütünün sindirimi kolay o yüzden