Bebegim 4 gündür hastanede yatiyor sanki gün gectikce öksürügü artiyor , öksürük geldimi durmuyor hic nefessiz kalacak diye korkuyorum bazen kusup cikariyor balgami ama bazende hic cikmiyor bu illet nasil gececek yavrum
öksürüp kendini zorladikca ben nefessiz kaliyorum :(