cakebabe Bu ay oluyor mu ya en geç 10da uyuyordu çocuk cin gibi asla ne uyku sinyali ne uyku huzursuzluğu hiçbir şey yok uyumuyor gündüz uykusu da gitti bi anda gece de 1-2 kez uyanıyordu emmeye şimdi saat başı uyanmaya başladı
ilay-mom Gece uykusuna 10 buçukta geçerdi şuan 2 de gece uykusuna geçiyor 3 ay 14 günlük cok değişti sürekli mızmız
cakebabe Milos 11 de anca geçiyor maalesef gece uykusuna gündüz uykusu da aynı ikindin bi uzun uyuyor 1.5 2 saat kadar
cakebabe Milos ya bazı anneler huy edindi diyor çoğu geçiyor diyor bekliyorum korkuyla 3 ay 17 günlük benimkide
arasbek Anneler geçti mi uyku sorunlarınız biz de 2 ay z26 günlüğüz 4 gündür geceleri saat başı uyanıyor