Kızlar 16 aylik kızım şu son 1 aydır git gide artan bir şekilde surekli Parmağıyla gösterip bi şeylerin isimlerini soruyor. Şimdi buraya böyle yazınca ee ne var bunda diyorsunuz belki ama gerçekten çok fazla ve tatmin olmazsa sesini yükselterek buuuu BUUU gunde belki 100 kere belki daha fazla. Kelimeleri söylemekten çekiniyor aynı kelimeyi defalarca soruyor ben sorunca çoğunlukla utanıyor bazen de tekrar ediyor. Aslında hemen hemen bütün hayvan seslerini çıkarabiliyor anne, baba, abla, teyze, nene, al, giy, gel, dede,bal kedi, sorulunca ismi (Ayça) benim ismim, dışarı çıkmak istediğinde dışarı kelimesi vs. O yuzden gelisimsel bi sıkıntı oldugunu dusunmuyorum. Bir sıkıntı mı onu da bilmiyorum. Her gün en az 2 saat dışarıdayız diğer bebeklerde bunu gozlemlemiyorum. Var mı bizim gibi olan bi doktora danışan