Tomris-Hatun Basindan beri izliyorum cok da seviyorum ama bu bölüm bir tek beni mi rahatsiz etti ne kıvılcımın ki laiklik ne pembeninki muhafazakarlik sanki iki taarafida kötü göstermeye yönelik gibi çok şaşırdım ?
mbarlasu Tomris-Hatun Her iki tarafta bi an hoş karşılayıp başka bi zamanda da kötüye çekiyor saçmalıyorlar bazen
LadyGaddar Tomris-Hatun En başından beri tamda böyle iki tarafında gönlü kalmasın izleyen hangi taraftan ise içi rahat etsin adlı çalişma😅
yirmiikikasim23 Tomris-Hatun o diziyi izlemememin en buyuk sebebi bu biliyomusun. Dizinin taa ilk tanitimi bile absurttu😀 biz ic ice gayet mutluyuz ama bu dizi bize ‘hayir kendinize gelin kutuplasmaniz lazim’ diye haykiriyor sanki. Bu benim sahsi fikrim tabii😊
Tomris-Hatun Feyzosumunannesi biri guya cok dindar onun bunun kuyusunu kaziyor arkadan giybet bide gunah alma biri güya laik kuran okunuyor diye bebegin basini örttuler diye ortaligi inletiyor ben bugun ne izledim ya 😂
Tomris-Hatun mbarlasu ya zaten ulkenin bekası bu olaylardan dolayi bozuluyor bu nasil senaryo simdi ? Ne amaclandi sekuler kesimi suan hedef olarak gosterdiler resmen
balpetegininannesi166_ Şu halime abla dedikleri kisi diziye dahil olduğundan beri bende ayni şeyi düşünüyorum . Ve cok rahatsiz edici gerçekten
Tomris-Hatun balpetegininannesi166_ o zaten ayri bi mesele resmen dinden sogutuyorlar insani .. kivilcimla dogayida oyle bir yere tasidilarki habire koca pesinde gibi ay cok sacmaladilar ya
Tomris-Hatun LadyGaddar iki tarafida guzel gostermeye calissalar eyvallah dicem ikki tarafida gömüyorlar suan
balpetegininannesi166_ Tomris-Hatun Ay evet ya nerde o dizinin ilk zamanlarindaki kıvılcım. Hele doga sozde dis hekimliği okuyo buna dair hicbisey yok dizide anca koca derdinde
kirikkalp Tomris-Hatun bu filmi hiç izlemedim ama herkesten duyuyorum gerçekten bu kadar sürükleyici mi ya ☺️
Tomris-Hatun balpetegininannesi166_ sorma kuduruyorummm . Bide devamli Ataturk u ele aliolar abi almayin siz Ataturkun degerlerini kullaniyorsunuz uygulamiyorsunuz