ymrrrr Kızlar 5. Aya girince ne zaman başladınız ek gıdaya neyle başladınız bilgi verirseniz sevinirim tecrübeli anneler
hasanhifa038 ymrrrr 1 ay daha bekle bence canım emn ol 6 aylık başladığında daha kolay olacak acele etme midesi daha hazır değil 6 ayda yoğurt ve sebzelerle devam edersin sonra meyvelere geçersin
mamacitaas ymrrrr Bizim doktorumuzda başla dedi 5 ay 2 günlik bugün başladık yoğurtla sonra sebzeler ve meyvelerle devam edecegix
balpetegininannesi166_ İlk once yoğurt tattirdim ben once 1 cay kaşığı sonraki gun 1 tatlı kaşığı sonra 1 yemek kaşığı. Daha sonra patates havuc kabak bunlari ayri haslayip tattirdim yine ayni sekilde cay kasifi ile baslayip arttirarak pureyi sevmedigi yiyemedigi icin çorba gibi yapıp verdim. Daha sonra brokoli haslayip tattirdim bezelye tattirdim. Brokoli corbasu yapiyorum cok seviyor. Bugunde bal kabagi tattik bakalim bu sekilde ilerliyoruz.
ymrrrr hasanhifa038 canım mama ağırlıklı ilerliyoruz doktorumuz başlayalım dedi de aslında bende çok başlama taraftarı değilim en azından bi 5 buçuk aylık olsun diyorum daha tam oturmuyor bile bilemedim inan ki bi bilgi alayım tecrübeli annelerden dedim
hasanhifa038 ymrrrr doktor önerdiyse doğrudur canım çoğu kişi erkenden kendisi bşaşalamak istiyor ondan dedim yanlış anlama yanii tatsız gıdalardan başla canımm meyveleri sona bırak yoğurtla başla alerji flaan yapmazsa yoğurdu bidha hiç bırakma hergün 1 kaşık yedir kabakla patatesle hepsinin yanında ver şimdiden afiyet bal şeker olsun sabırlı ol oyunlarla şarkılarla yedir lütfen ekrandan uzak tut yesin diye gösterme sonra önüne geçemezsin ve TV ile yerse beyni asla yediği şeyin farkına varmıyor unutmaa
doez7 Merhaba Bizim doktorumuz 4.5 aylıkken tadımlara başlayabileceğimizi söylemişti. Ben 5 aylıkken başladım. Bal kabağı Havuç Tatlı patates Kabak Elma Muz Armut Şeftali Yoğurt/yumurta Biz bu şekilde başladık… daha sonrada blw yapmaya başladım. Sevgiler
mamacitaas ymrrrr iki kez birer çay kaşığı verdim. Doktorumuz 6-7 verebilirsin dedi ama hemen vermek istemedim