Aranızda doktor , hemşire , eczacı var mı? Allah razası için bi soru sormak istiyorum. Kortizonlu ilaç tedavisine başladım . Adı DEKORT emziriyorum ama doktorun verdiği ilacın bu olduğunu bilmiyordum birşey demedi nasıl kullanacağımı bilemiyorum nasıl emzircem çocuğa zararı olursa diye