Bu fitilden sonra bebeğiniz kakayı sıvı bir şekilde mi yapıyor sert mi??? Eger sıvı yaparsa kabız değil dimi o zaman BEBEĞİM 5 gün yapmadı kabız olduğunu düşündüm bu fitili verdim sıvı yaptı keşke birkaç gün daha bekleseydim dedim ama çok rahatsız oluyordu artık sürekli ıkınıyordu