teachermom5 Sudocrem mustela kullandım bebegimin doğduğundan beri geçmeyen kızarıklıgı var ne önerirsiniz? Sarı kantaron vs duydum nerden bulablirim Nasıl kullanacağm Ben kızarıklık geçsin diye her alt acmada sürdüm ama bana mısın demedi
KuzeyinAnnesi03 teachermom5 alerjik olabilir doktora söylediniz mi sudocrem kullanıyorum ama arkadaşım arko krem de iyi geliyor demişti
sedaay teachermom5 geçemeyen kızarıklık ve pişik durumu alerji olabiliyor çünkü Hiç bir pişiğin geçmeme durumu yok
teachermom5 KuzeyinAnnesi03 KuzeyinAnnesi03 bebegim daha 1 aylık ilk muayenesinde gösterdim cildi hassas dedi arada sudocrem vs sür dedi ama sürsem de geçmedi o kızarıklık zamanla düzelir mi bilmem ben de paranoyak oldum taktım o kızarıklıga sürekli krem sürrüyorum
balpetegininannesi166_ Doğduğundan beri hametan ve babyme pisik kremi kullandim. Hic pişik sorunu da yasamadik cok şükür
yila teachermom5 paxtor panthenol krem önermişti bana hemşire. Çok pişiğimiz olmadığı için sudo ile devam ediyoruz. Yani ben de denemedim ama çok iyi olduğunu söylediler
Zuzua teachermom5 bepantol kullandım . . Onun dışında doğumda bı koli Pamuk mendil almstim hakiki zeytin yağına banıp kullandım bitene kadr. Snrasinda ıslak mendili yikayipda öyle kullandım zeytinyağlı 1 yaşına kadr filan . Kullandığınız ıslak mendil den de kaynkli olabilir .