Rabiiul pasaklisinkukuli kuzenim de var ben hiç beğenmiyorum gitmiyor araba at arabası gibi ses çıkartıyor
bestber Bizde vardı ben kullanıyodum cocuktan sonra kücük geldigi icin satıp 2013 model jetta aldık jettaya binene kadar memnun oldugumu sanıyodum. Bence hic citroen grubuna girmeyin direk wolkswagen, seat markalara yönelebilirsiniz cok cok daha iyi seat ıbıza da kullandım 5 sene vardı bizde vites gecisleri sürüsü konforu citroende asla yok ben ne yaktı yakmadı pek anlamam ama esimin dedigine göre cok yakıyodu