teachermom5 Uni baby hiç kullanmadım, ben toz sabun kullanıyorum. Roxy’ nin Aloe veralı olanından. Çok uzun süre gidiyor kendi çamaşırlarıma da kullandığım halde ve leke konusunda da memnunum. Koku konusuna gelirsek makineden çıkınca kokusu kalıyor, hafif bi koku zaten ama kurutmada gidiyor ister istemez. Belki denersiniz.