Umaysukusunannesi 20 aylık olucaz memeden kesiyorum emerek uyuyordu artık normla uyusun istiyorum bugün kucağımda yürüyerek böyle uyudu sarılarak sizler nasıl yaptınız normal biberonda süt felan verdinizmi
bisenakillisinzaten Umaysukusunannesi Evet ben de memeden kestiğimde 3 gün falan kucağımda gezdire gezdire uyuttum. 4. gün yatağa aldım ninni söyledim o şekilde alıştı. Uykudan önce vermedim süt
Umaysukusunannesi bisenakillisinzaten sallanırken zor uyuyor yanımda yat gel sarılıp uyuyalım diyorum kıyameti koparıyoe aşırı ağlıyor
bisenakillisinzaten Umaysukusunannesi bence gece kalktığında da kucağınızda gezdirin ben de yanıma aldığımda çok ağlamıştı dediğim gibi ilk 3 gün hem gece uyandığında hem gece ilk uyuttuğumda gezdire gezdire uyuttum 4. Gün yatağa aldim
Umaysukusunannesi bisenakillisinzaten 4.gün yatarakmı uyuttunuz ağlamadımı peki bizimki çok ağlıyor birde gece 5 def felN kalktı tam 1.5 saatte bir uyandı zamanla gece uyanması bitermi yoksa gene böyle devam edicekmi kucakta uyurkende destekli uyuyorya alışır uyanır yine gece diye korkuyorum
bisenakillisinzaten Umaysukusunannesi Evet 4. gün yatarak uyuttum bu sefer hiç ağlamadı gece de hiç kalkmadı yani 4 günde alıştı. Gece zorlamıştı ama ilk günler. Bence babası ilgileniyorsa gece babasının uyutmasını isteyebilirsiniz anne de daha çok ağlıyorlar
Umaysukusunannesi bisenakillisinzaten annemgile geldim destek almak için gece annemle birlikte uyutuyorux ve kalkıyoruz uyandığında
Umaysukusunannesi bisenakillisinzaten kendimi çok çaresiz hissediyorum sütten kesme cidden zormul çok düşkğnde ve memede uyuyordu o yüzden bocaladı.İnşallah alışır yanımda uyumaya