3,5 aylık bir kızım var. Ama gece uykularimiz sifir 😓 saat basi emmek istiyor. Sadece ilk uykusu max 3 saat. Sonra sabaha kadar her saat ataktayız. Var mi bunu yaşayan? Bir çözüm bulan? En son bu sabaha karşı saat 6ya geliyordu uykusuzluktan ağlamaya başladım artik sinirlerim bozuluyor 😢