ecem28s ilk gebeligimde çok kilo almama rağmen catlagim olmamisti hiç bir yerimde ama o zamanlar lierac kullanmıştım 3, ayda başladım ve doğumdan sonra da krem bitene kadar devam etmiştim ikinci gebeligimde ilk gebeligimin yarısi kadar kilo aldım lierac almadım sanırım ilk gebeliğme güvendim catlamam diye düşündüm gerçekten de catlamadim badem yağı sürüyordum her gece ya da herhangi bir nemlendirici krem. Sadcee bir gece sürmeden yattım ve sabah kalktığımda karnimsa çatlak vardı sonrasında tekrar lierac kullandım dguma kadar ama bı kere catlayinca malesef dümdüz olmuyor tekrar. Diyeceğim o ki bı gün bile aksatsaniz olan oluyor kullandiginiz kremin çok da bı önemi yok aslında nemli olması yeterli ve tabiki bol su içerden de nemli olması gerekiyor vucudun