nsm bende bu posttan açmıştım şuan 14 aylığız çok şükür düzeldi ama hiç tepki vermedim mesela kafasına vuruyor ya ben onu görmezden gelip annem hadi odamıza gidelim veya su içmek ister misin dedim şuan geçti muhtemelen birazda dikkat çekmek için yapıyorlar ama asla başkasına da tepki göstertmeyin mesela kaynanam bu napar be diyor du hep susturdum hiç bişey deme diye suanda düzeldi çok şükür