arzu2901 9 ay 24 gunluk kızım gündüz 2 uyku yapıyor gece uykusuna 9 ,9 bucuk gibi geçiyoruz fakat yarim saat geçince ağlayarak uyanıyor bi türlü derin uykuya geçemiyor son 4-5 gündür böyle. Nedeni nedir biliyor musunuz?
ayferkaya arzu2901 bizde oyleyiz.9+30 gunluk.uykuda ikide bir dönüyor.üstünü örtmek istemiyor.gozler kapalı ama üzerinde ne varsa tepikliyip duruyor .uykulu halde bir anda bakmişim ayağa kalkmaya calişiyor .sağa sola gidip duruyor.agliyarak tepki gösteriyor.gozler kapalı halde.durmadan mızmızlanıyor ağlıyor uykuda .emzigini çıkarıp ağzına koyuyor.inan deliricegim.her dk dönüp duruyor ağlıyor yada çığlık atıyor.birsey oluyor sanmaktan .uykusuzluktan ve onu sakinleştirmekten hertarafim agiriyor.iki disimiz patladi yeni .ama bu dis degil.dalamiyor gunduzde uykusu var agliyor ama yatirincada agliyor tepikliyor kizim beni.bende kucakta salayarak uyutuyorum.direniyor agliyor ama bakiyorum yorgunluktan uyumus.suan bile donup donup duruyor yatakta :D
devarabia Ozamnlar bnmde öyle halada öyle 13 aylık ddis olabilir .ben geceleri ağrı kesici verirdim rahtlamasi için hala ara ara veririm kim bilir nasıl bı acıdır
arzu2901 devarabia 2 alt dişimiz yeni çıktı suan ortada bisi yok fakat anlam veremiyorum bu tepkisine uyanıyor oturup yatağında agliyor
demirsunar Benimde bir kac arkadasim bu sorunu yasiyor bu aylarda dişten dolayi. Ama benim kizim 2 aylikken oyle olmustu dr u kulak damlasi vermisti iki ihtimal bence gozlemleyerek anlarsiniz hangisi olduğunu
arzu2901 ayferkaya benim kızımda suan öyle sürekli hareket ediyor. O kadar çok kalkiyor ki beli felç gibi ağrısı hiç geçmiyor. Yani neden böyle yapıyor anlamış değilim.
ayferkaya @“arzu2901”#p3 bugün bir yerde okudum.yeni yetenekler kavradığı için ve büyüdüğünü anladigindan öyleymiş.bugun fark etim de dün kalktı gece alkış yapıyor gece yarısı demeki yeteneklerinin farkına varıp büyüdüğünü anladığı için kaldığı yerden devam etmek istiyor.bu yüzden de tam dalamiyor okuduğum yerdeki gibi.allah bize bol bol sabır versin diyelim o zaman.