Başlıktanda görüldüğü üzere 2.5 aylık bebeğim var bu zamana kadar günlerimizi hep ağlayarak geçirdik hiç huzurlu bir günü olmadı kolik dediler ama belli bir saatimiz yoktu sabah uyanınca başlar uyuyana kadar ağlar biraz biraz azaldı gibi ağlamaları ama yine o kadar değil ve hiç bir şekilde memnun edemiyorum maximum 10 dakika duruyor biyerde kucakta bile ağlıyor gündüz uykusu yok denecek kadar az ama artık ağlamaları gaz sancısı gibi değil sanki alışkanlık haline gelmiş gibi yatarak yerinde etrafına bakan bir çocuk olmadı hiç ne ana kucağı ne normal kucak hiçbir yerde durmuyor hiç birşey yapamıyorum kimlerin bebekleri böyle ?