Kızım salı günü tam 7 aylık olacak. Tam uyutuyorum kiii uyuması çok sürmeden çığlık çığlığa uyanıyor. Emerken kafasına vuruyor. Eliyle hep kulağını oynuyor. Henüz dişimiz çıkmadı. Sanırım bu kafasına vurması ve kulağıyla oynaması diş belirtisiymiş. Ama dişine baktığımda ne kızarıklık var ne kabarma ne başka birşey . Gündüz uykusu hiç yok. Bugün sadece yarım saat uyudu. Biraz önce uyuttum. Baktım ki acı çekercesine için için ağlıyor.
Halbuki zaditen damla kullanıyoruz hafif nezle gibiydi geçen hafta. 6 7 gün kullanayım iyi gelir diye verdim. Direk uyutuyordu ama şimdi uyumuyor. Çok acı çekiyor gibi. Diş mi geliyor anlam veremiyorum. Deneyimli anneler birsey diyin bana 😫