Melek06 Günaydın güzel anneler benim 5bucuk aylık oğlum var ve kafası ve ensesi çok terliyor yastık nemli oluyor ve 1haftadırda emerken hırıltı var genzinde balgam var böyle olan ve düzelen varmı yada çaresi yardımcı olursanız sevinirim
makinistanne Melek06 bizde de hırıltı ve balgam var. Dizime yüzüstü yatırıp sırtına patpat yapıyorum. Burnunu sürekli temizliyoruz. Birde hava veriyorum oylelikle çıkarıyor balgam ama tekrarlıyor
Sahreyldrm Melek06 kuzum doktora götürdüm mu? Biz aynı şikayetlerle gittik bronşit olduğu çıktı kızımın öksürük de vardı bizde ama 4 gün hastanede yattık düzelmedi hâlâ da bı görünün heryerde salgın var şu dönemde yoksa da içiniz rahat etsin
Okyanusolmak Melek06 fazla sıcaktan da hırıltı olur. Alerjik reaksiyondan da. Ense de terliyorsa biraz inceltebilirsiniz giydirdiklerinizi
Melek06 Sahreyldrm canım çok geçmiş olsun yok canım götürmedim bi de bu salgından dolayı ama çok şükür öksürüğümüz az fazla değil çok terliyo kafası yatarken emzirmek için alıyorum sonra bi farkettim buz gibi olmuş ensesi hırıltı çoğaldı sonra