Masumanneincimm
Çalışıyorsanız ve mecbursanız gönderilebilir ama bence çok erken. Ben çalışıyordum bakacak kimsem yoktu. Evde bakıcı ile oturacağına okulda en azından sosyalleşir diye gönderdim. Ama evde olsaydım göndermezdim. Bu yaştaki bir çocuğun anne sevgi ve ilgisine çok ihtiyacı var. Bu arada kızım 6 yaşında 4 senedir okul öncesine gidiyor. 1. Sınıfı iple çekiyor.