melisakayra yok sert değil de aşırı yavaş akışlı yani özelliği o zaten o biberonların ama dediğim gibi ben eski serinin emzik uçlarını almıştım ondan daha memnun kaldım çünkü gerçekten aşırı yavaştı yani 1.5 aylık bebeğim bile zor zahmet emiyordu bitiremiyordu ki emme refleksi yüksek bi bebektir doğduğundan beri