serendipity16 öncelikle geçmiş olsun. Uzun süre hava vermek diye birşey yyok. Ciğerlerideki hırıltı, öksürük bunlar hava ile temizlenir. Cortair zaten sabah akşam veriliyor. Kaldı ki 3 ay vermiyorsunuz onun kortizonunu düşürseniz ilni içinden çıkamazsınınz. Ayrıca doktor ciğerde hırıltı ve senkronizasyon duymuştur o yüzden devam edin demiştir. Herkesin bünyesi farklıdır. Siz bırakın başkasının çoçuğunu. Toparlanma hızı nasıl, vucüdun verdiği tepkiye bakın derim. Tekrar geçmiş olsun.