Kızlar bebeğim 7 aylık daha mnce yumurta sarısı tadımında yüzü kızarmıştı ve uzun süre yumurta vermemiştim şimdi tekrardan verdim ve yüzü kızardı yine. sabah kakasnda pulbiber büyüklüğünde bi kırmızıklık vardı muhtemelen kandı ama sıvı değildi anlamadım tabi. lBu tarz durumlarda doktora gidilmeli mi? Alerji ciddi sorunlar oluşturur mu yoksa kızarıklığın geçmesini mi beklemeliuim